top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תגונית פורת

עונת הלקויים עם כירון והג'יאה

אנחנו בעיצומה של עונת ליקויים נוספת, ועדיין נמצאים בעין הסערה של השלכות הליקויים הקודמים.

ליקויים מערערים את הסדר הקיים, מהווים פתח לשינויים עמוקים, בהתאם לנקודות אותן הם מפעילים במפות הכוכבים.

פתח הפעם את הסדרה ליקוי לבנה ב25.3.24, וב8.4 נחווה ליקוי חמה מלא.

הליקויים מתרחשים בציר של טלה מאזניים, ממשיכים לעסוק בנושאים של אני מול האחר במערכות יחסים ומלחמה לעומת משא ומתן.

ליקוי הלבנה התרחש בסמוך לצל הנסיגה של מרקורי, מבקש מאתנו לתת יותר תשומת לב לפרטים, לבדוק שאנחנו מובנים היטב בתקשורת בינאישית. למרבה הצער נראה שמצבו של מרקורי מקשה על המשא ומתן והיכולת להגיע כרגע להסדר מול חמאס.

הליקויים מתרחשים עם מעורבות גדולה של כירון והג'יאה, שניהם עלולים להתריע מפני מצב תברואתי ירוד ומחלות, בעיקר כאשר גם נפטון בסביבה. קוראים לנו להבין שמגפות בעזה ימצאו את דרכן גם אלינו. אנחנו צריכים לנסות למנוע בזמן את ההידרדרות במצב התברואה שם, לטובת כולנו.

ליקוי הלבנה נופל על נפטון של מדינת ישראל, ובמקביל יופיטר על ראש דרקון שלנו. נפטון שמייצג גם את מוסדות הדת נחלש, בעוד שיופיטר שמייצג את מערכת בתי המשפט התחזק, ובאותו זמן בג"ץ הוציא צו דרמטי וחסר תקדים לפיו באפריל יופסק תקצוב שליש מתלמידי הישיבות!

אורנוס שנמצא בסמוך לשמש יכול לספר שהמחאות של הציבור צפויות להתעצם, ואיתן הקריאה לבחירות.

במקביל, הליקוי מפעיל את המפה של בנימין נתניהו. יש לו חזרת דרקונים מדויקת, מרקורי ונפטון שלו מאבדים מכוחם, ועושה רושם שמעמדו ייחלש.

צירי המפה של ליקוי החמה ב8.4 מפעילים את שבתאי ומרס של מדינת ישראל, ואת כירון וזנב דרקון שלנו, מזכירים לנו שהגבול בצפון ממשיך להתחמם וצריך להמשיך לייחל לרגע שנוכל לשבת בשלווה תחת הגפן התאנה.

בתפילה לבשורות טובות ולחזרת החטופים


270 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page