top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תגונית פורת

נסיגת מרס במזל טלה- להגדיר מחדש מטרות ודרכי פעולה

עודכן: 14 בספט׳ 2020

מרס בנסיגה בטלה, 9.9.20 -13.11.20

מרס, אל המלחמה במיתולוגיה, נקרא מאדים על שום הגוון האדום שלו, נראה היטב בשמי הלילה. מרס מייצג אנרגיה פעילה, ממוקדת ומוחצנת. כשנמצא במצב טוב ובלי הפרעות משכניו לשמיים, מחזק את האגו ואת תחושת הלגיטימציה, תורם לחיוניות, למרץ ולביטחון עצמי. מהווה מנוע להקמת מיזמים וליצירת שינויים בעשייתנו ובחיינו.

מרס בטלה יוצר אנרגיה שיכולה לחזק את הדחף להבדלות ולעצמאות. הוא מעצים את ביטוי היצרים והרגשות, את ההתלהבות כמו גם את הכעסים. מרס, כוח מתפרץ המייצג את אלמנט האש, אחראי על בנייה כמו גם על המלחמה וההרס.

מרס מתארח בכל מזל בממוצע כחודשיים וחצי, אבל כשהוא נסוג פעם בשנתיים הוא יכול לשהות במזל עד חצי שנה, וזה מה שקורה עכשיו. הוא נכנס לטלה בסוף חודש יוני, יתחיל לסגת מנקודת מבטינו ב 9.9.20, יחזור להילוך קדמי ב13.11.20 וכך יאריך את שהותו בטלה למקסימום שהוא יכול, עד תחילת ינואר 2021.

נסיגת מרס היא זמן שבו מוצפות הבעיות שלא נפתרו, ואנו צריכים לתקן ולחזק את הדרוש. תקופה זו קוראת לנו לעשות בדק בית בכל הנושאים שהוא מייצג בחיינו ובפועלנו. להגדיר מחדש מטרות וליצור דרכי פעולה רעננות כדי לממש את החזון. מרס מודגש ומודלק בעיקר כשמתהדקות הזוויות עם שבתאי, פלוטו ויופיטר. במסגרת הדיאלוג בין הצפוי לרשות הנתונה, הגדולה היא לאזן את הדחפים ולנתב את הכוחות לבנייה חיובית בעולמינו.



96 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page