top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תגונית פורת

ליקויים בציר קשת תאומים

אנחנו לקראת רצף של שני ליקויים בציר המזלות קשת- תאומים בהפרש של שבועיים האחד מהשני. יפתח את הסדרה ליקוי לבנה חלקי שיתרחש מחר, יום שני ה30.11.20 ושבועיים לאחר מכן ב 14.12 יתרחש ליקוי חמה.

(הליקויים לא יראו בשמי ארצנו)

ציר המזלות תאומים וקשת קשור בין השאר למגוון התרבויות בעולמינו, לאמונות ותפיסת עולם. כשהאנרגיה מנותבת בצורה בונה יכולה ליצור תשוקה להרחבת אופקים, להביא לחקר האפשרויות הרבות שהחיים פותחים בפנינו, סקרנות להכיר את המגוון האנושי והתרבותי, את הפסיפס שיוצר שלם. זוהי הזדמנות לבדוק מחדש אמונות ותפיסות עולם שאינן רלוונטיות עוד ולהבין את העולם החדש שמתעצב, מה הוא מבקש מאתנו ומה חלקנו בחברה המתחדשת. זהו זמן טוב להכניס לחיינו לימודים מעשירים המרחיבים את התודעה.

מצד שני, כשכוחות אלו לא מאוזנים, הדבר יכול להעצים את הבדלי הגישות ותפיסות העולם השונות. להעצים את הקונפליקט בין הרצון להגן על החירות וחופש המחשבה מול ראייה דוגמטית המאמינה שקיימת אמת אחת בלבד.

ליקוי הלבנה יתרחש כשהשמש תהייה בסמיכות לכוכב השבת אנטארס המעצים את כוח הליקוי.

במקביל, בשמיים ונוס מול אורנוס- מדברת על כך שהאתגרים הכלכליים עדיין נוכחים, וילוו אותנו בתקופה הקרובה. המערך השמיימי של ונוס מול אורנוס יכול להוות זרז לשינויים במערכות יחסים. לחזק את הרצון לדייק את עצמינו, ולצמוח למקומות חדשים ומפרים.

ליקויים משפיעים על תחומי החיים שלנו בהתאם למפת הלידה האישית. תחומים אלו ידרשו מאתנו טיפול ותשומת לב במהלך החודשים הקרובים.

מזמינה אתכם להצטרף אלי לקורס אסטרולוגיה, מסע מרתק בין ארץ לשמים.

בברכת התחלות טובות ובונות

גונית


257 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page